De aproape 3 ani, la Ciorogârla, lângă Bucureşti, a fost ridicată o fabrică de construcţie de autobuze unde sunt produse, anual, zeci de vehicule de transport călători, cu o durată de viaţă dublă faţă de majoritatea autobuzelor din străinătate, cu până la 80.000 de euro mai ieftine, dar care nu sunt dorite de autorităţile din România. Citeşte întreaga ştire: VIDEO | Cum arată autobuzul românesc, construit la Ciorogârla. Ieftin și rezistent, dar nedorit în România.
Eurobus Diamond este singurul autobuz românesc care a supravieţuit crizei financiare şi care a ajuns, în prezent, să concureze cu mari producători precum Mercedes, MAN sau Iveco. Dacă, în trecut, concura cu Astra Bus Arad, care producea troleibuze, sau cu Roman Braşov, care realiza autobuze, acum BMC Truks & Bus a rămas singura companie românească de producţie a mijloacelor de transport în comun.
„Producem cel mai bun autobuz de oraş, la momentul acesta. Este în totalitate din oţel inoxidabil şi din aluminiu, deci nu va fi afectat niciodată de rugină. Are montat cel mai performant motor de autobuz din lume, de la Mercedes, şi cea mai bună cutie de viteze, de la ZF Friedrichshafen AG. Folosim finisaje de cea mai bună calitate, astfel că durata de viaţă a Eurobus Diamond este de cel puţin 30 de ani, dublă faţă de majoritatea celorlalte autobuze produse în străinătate”, spune cu mândrie Sinan Kilic, preşedintele BMC Truks & Bus. Citeşte întreaga ştire: VIDEO | Cum arată autobuzul românesc, construit la Ciorogârla. Ieftin și rezistent, dar nedorit în România
Citeste mai multe pe https://www.libertatea.ro/stiri/video-cum-arata-autobuzul-romanesc-construit-la-ciorogarla-desi-este-mai-ieftin-si-mai-rezistent-decat-majoritatea-autobuzelor-din-strainatate-nu-e-dorit-in-romania-2150950